سال 2012 بهترین سال برای فراری از نظر درآمد بود. اما این شرکت تصمیم گرفت که با کاهش تولید و عرضه، همچنان یک برند خاص و منحصر به فرد باقی بماند. بنابراین در سال 2013 شاهد کاهش فروش به میزان 5.4 درصد بودیم اما نکته جالب اینکه سود خالص این شرکت با افزایشی 5 درصدی همراه بود.
در سال 2013 6922 دستگاه خودروی اسپرت از مارانللو بیرون آمد. فراری با فروش این تعداد خودرو، 2.3 میلیارد یورو معادل 3.16 میلیارد دلار سود به دست آورد. این در حالیست که در این سال 337 میلیون یورو نیز توسط این شرکت سرمایه گذاری در بخشهایی نظیر توسعه و تحقیق صرف شده است. محصولاتی نظیر لافراری، 458 اسپشاله و کالیفرنیا T بیشتر این سرمایه گذاری را بلعیدهاند. اما نتیجه آن احتمالاً در سال و سالهای آینده نمود پیدا خواهد کرد.
ایالات متحده، با 2035 دستگاه، بازار شماره یک خودروهای فراری بود. پس از آن، چینیهای ثروتمند، با 700 دستگاه، انگلستان با 677 و آلمان با 652 دستگاه در ردههای بعدی قرار داشتند. تعداد فراریهای فروخته شده در خانه یعنی ایتالیا 205 دستگاه بود که 100 دستگاه کمتر از سال قبل بود.