عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری
عشق فراری

عشق فراری

وبلاگی مخصوص فراری

»» اسب فراری و آرزوی چینی

»» اسب فراری و آرزوی چینی

پدال:در سال اسب، علاوه بر ب ام و که یک نسخه ویژه از سری 7 را به نام ادیشن اسب، برای چینی‌ها معرفی کرده، فراری هم شیرین کاری خود را نمایش داده است.

ferraris chinese year of the horse logo unveiled at 2014 beijing auto-show

Ferrari Chinese year of the horse logo unveiled at 2014 Beijing auto-show


نشان اسب فراری که روی دو پای خود بلند شده، در نمایشگاه پکن در کنار یک شعار و آرزو به زبان چینی قرار گرفت. شکل نشان چینی فراری در سال اسب، همانند مهر امپراتوری و با دستخط خوشنویسی شده و حاشیه‌هایی نامنظم و به رنگ قرمز است. ترجمه متن این لوگو، آرزوی موفقیت در سال اسب می‌باشد.

بعید است که چنین نشان کم سلیقه‌ای، جایگزین آرم معروف فراری روی جلوپنجره خودروهای این شرکت حتی در بازار چین شود اما احتمالاً از این نقش در دوخت برجسته پشت‌سری و یا روی فرمان و داشبورد استفاده خواهد شد.
نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 18:40

سلام؛این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست.......... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...[قلب][گل][لبخند][لبخند][تشویش]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.